TRANSAVIA – Cea mai bună afacere integrată vertical
Strategia unică în piață, de la bob la furculiță, rezultatele deosebite și soliditatea afacerii TRANSAVIA au fost recompensate la finalul săptămânii trecute, în cadrul Galei Progesiv Awards 2022, prin premiul Best Vertically Inegrated Business. Distincția obținută în urma evaluării juriului de specialiști și a votului profesioniștilor din industria și din comerțul cu bunuri de larg consum (FMCG) este o nouă confirmare a eficienței modelului de afaceri integrat vertical adoptat de liderul pieței de carne de pui din România, TRANSAVIA.
TRANSAVIA, afacerea de familie cu capital 100% românesc, își ține zi de zi promisiunea lucrului bine făcut pe întreg lanțul de producție: de la cultivarea și recoltarea cerealelor, la furajele puilor, la fermele de reproducție și creștere, la abatoarele și fabrica de procesare a cărnii și până la distribuție și comunicarea corectă și onestă.
„Suntem singurul producător din țară care ne producem singuri toți puii, îi creștem cu hrană din fermele noastre vegetale, îi procesăm exclusiv în facilitățile de producție pe care le deținem și transportăm produsele cu flota noastră proprie. Prin tot ce facem zi de zi, respectăm clienții, cărora le oferim produse de calitate, sigure și cu gust desăvârșit, și arătăm grijă și responsabilitate pentru mediu, prin producția sustenabilă, și față de comunitățile în care ne desfășurăm activitatea. Acest premiu, obținut prin contribuția tuturor celor peste 2300 de angajați, ne onorează și ne motivează să fim din ce în ce mai buni în tot ce facem, de la bob la furculiță”, declară Theodora Popa, Vicepreședinte TRANSAVIA.
Activând în 8 județe, TRANSAVIA deține în acest moment 29 de ferme de creștere a păsărilor, 4 ferme de producție vegetală, o fabrică de nutrețuri combinate, 3 abatoare de ultimă generație și o fabrică de procesare a cărnii, în care produce anual peste 100.000 de tone de carne de pui de cea mai bună calitate. Din acest volum de producție, aproximativ 25% se exportă, în principal, în țări din Uniunea Europeană.
Ca lider de piață, TRANSAVIA își continuă misiunea pe care și-a asumat-o, susținând strategia de la bob la furculiță prin investiții orientate către o dezvoltare durabilă a afacerii și către reducerea constantă a amprentei ecologice. Totodată, TRANSAVIA menține eforturile de comunicare onestă pentru educarea pieței și a consumatorilor cu privire la calitatea produselor din carne și la standardele de siguranță alimentară.