TRANSAVIA continuă, alături de reputate mărci românești, programul Autentic Românesc
07.07.2023, Alba Iulia. În urma succesului înregistrat în prima etapă, TRANSAVIA lansează faza de continuare a programului Autentic Românesc, și marchează colaborarea mărcilor de carne de pui Fragedo (TRANSAVIA), a retailer-ului de mobilier Mobexpert, și a vinurilor Cramelor Recaș, oferind în mediile digitale conținut gastronomic și de lifestyle original.
Experienţa prezentării este întregită de cadrul natural fermecător al resortului Theodora Golf Club, care a susţinut și găzduit eforturile producţiilor audio-video, inspirând echipa implicată în tot procesul de creaţie.
Etapa estivală îmbină, într-un mod original, ingrediente specifice sezonului de grătar, startul noii campanii fiind dat de preparatul: pulpe de pui Fragedo și filé de pește undițar cu mix de legume la grătar.
„Undițarul este un pește cu o textură asemănătoare puiului și cu un gust care se armonizează foarte bine cu el, prin urmare, cele două ingrediente pot fi alăturate cu ușurință, pentru o îmbinare inedită de gusturi autentice.” – Chef Marcian Vodnar
„Programul Autentic Românesc se înscrie în demersul companiei de a spori vizibilitatea mărcilor locale: de la rețete originale cu ingrediente de calitate, sustenabile, la lansarea de concursuri cu beneficii exclusive, urmărind să creștem ponderea celor care preferă produsele ce provin din România” – declară Linda Willy, Director de Marketing TRANSAVIA.
Programul se va desfășura și pe parcursul anului următor, pregătind numeroase surprize pentru comunităţile tuturor brand-urilor implicate, și nu numai.