Strategie de export

În următorii ani ne dorim să continuăm programul de dezvoltare și să ne consolidăm parteneriatele strategice la nivel internațional. Participăm frecvent la târguri internaționale de profil, precum Sial și Anuga, unde suntem prezenți cu stand propriu de prezentare a portofoliului nostru. Cu investițiile realizate în ultimii ani, avem o capacitate mare de a exporta produse de cea mai bună calitate produse într-un sistem integrat la cele mai înalte standarde de calitate, fără egal în România.

Strategie de export

Produse personalizate

În ultimii 4 ani vânzările internaționale ale companiei au vizat preponderent Uniunea Europeană, în special datorită profilului și evoluției pieței cărnii de pasăre la nivel mondial. Portofoliul nostru de produse este adaptat pieței de retail și încercăm în permanență să promovăm sortimente cu valoare adaugată. Fluxul de producție integrat reprezintă un atu important în producția de mărci private pentru branduri si retaileri din Europa.

Portofoliul nostru de produse de export constă în produse cu valoare adăugată, atât semipreparate din pui, cât și sortimente din carne proaspătă refrigerată atent selecționată și porționată. Suntem deschiși pentru noi oportunități de business și vizăm și piețele unde putem aborda sectorul de retail.

Produse personalizate

Controlul calității

Siguranța alimentară și calitatea vieții consumatorilor noștri stau la baza principiilor companiei noastre. Toate produsele pe care le comercializăm la nivel național și internațional sunt produse în conformitate cu normele și standardele internaționale de siguranță alimentară, sub atenta supraveghere a autorităților sanitar-veterinare și de mediu.
În acest sens, Transavia a implementat cele mai înalte standard de calitate în domeniul alimentar.

SR EN ISO 9001
ISO 22000
BRC 7
Halal

SR EN ISO 9001

SR EN ISO 9001, certificare a modului în care se manageriază procesele companiei care alcătuiesc sistemul de management al calității în toate etapele de producție.

ISO 22000

ISO 22000 (Food Safety Management System) este standardul fundamental pentru managementul siguranței alimentare. El permite fiecărui departament implicat direct sau indirect în lanțul alimentar identificarea tuturor riscurilor precum și controlarea și înlăturarea lor într-un mod eficient.

BRC 7

Dezvoltat de către British Retail Consortium (BRC), o asociaţie care protejează interesele comercianţilor cu amănuntul din Marea Britanie, standardul global BRC defineşte în mod clar cerinţele privind siguranţa alimentară. Acestea includ punerea în aplicare a standardelor HACCP, sisteme de management al calităţii bine documentate, precum şi monitorizarea condiţiilor de igienă. Ne-am angajat să implementăm în permanență cea mai recentă versiune a acestui standard, fapt ce ne oferă avantaje suplimentare pentru consolidarea parteneriatelor din afara țării.

Halal

Certificarea Halal aplicată sectoarelor alimentare, atestă că un produs a fost realizat respectând perceptele Jurisprudenței Islamice, adică nu conține nicio componentă “interzisă” și nu a intrat în nici un fel, în contact cu tot ceea ce aceasta consideră nepermis.

Piețe de export

De-a lungul anilor, Transavia și-a consolidat poziția și pe piața de export, fiind un partener de încredere datorită calității produselor oferite și a seriozității cu care își tratează colaboratorii.

Exportul reprezintă 15% din cifra de afaceri realizată de companie și este realizat în mai multe țări din Uniunea Europeană, precum Marea Britanie, Irlanda, Franţa, Olanda, Ungaria, Grecia, Slovacia, Bulgaria, Spania și Croația. La export, Transavia este prezentă atât cu marca proprie premium Fragedo, cât și cu produse sub brand privat.

Piețe de export

Recunoașterile Transavia

Premiul Capital- „Cele mai bune companii în agricultură”- locul 1 Transavia (2016)
Premiul Business Review „Excelență în business” pentru Transavia (2016)
Premiul Cotidianul „Omul Anului” pentru domnul Ioan Popa, CEO Transavia (2014)
Transavia este numită campion în businessul din Transilvania pentru rezultatele financiare obţinute în al cincilea an de criză (2013)
Potrivit Ziarul Financiar, Transavia ocupă din 2010 poziția de lider în categoria producţiei de carne, fiind cel mai important jucător de pe piaţa cărnii din România
În 2009, Transavia este desemnată cel mai dinamic jucător de pe piaţa cărnii de pasăre din România, ca urmare a analizei făcute de Forbes România.
Locul 3 în “Top 100 Companii pentru care să lucrezi”, realizat de revista Capital în anul 2007
În 2006 Transavia este distinsă cu titlul onorific de Furnizor al Casei Regale a României
Recunoașterile Transavia

Evenimente viitoare

Participăm frecvent la târguri internaționale de profil, precum Sial și Anuga, unde suntem prezenți cu stand propriu de prezentare a portofoliului nostru.

Evenimente viitoare