Ce este Transavia

Transavia este unul dintre cele mai reputate businessuri de familie românești, cu o experiență de 25 de ani pe piață, timp în care a devenit liderul local al industriei de carne de pui. Companie cu capital 100% românesc, Transavia operează sustenabil cu un model de business integrat vertical pentru a oferi cel mai bun standard de alimentație consumatorilor români și de pretutindeni.

Povestea Transavia a fost scrisă în timp, cu răbdare și respect pentru valoarea muncii și cu exigență, considerată normalitate, totul pentru a obține în fiecare zi performanța calității produselor livrate consumatorilor. Bazându-se pe încredere, grijă și responsabilitate, Transavia poate susține promisiunea “Well made in Romania”.

Deschiderea permanentă spre inovație în business a contribuit la succesul de care Transavia se bucură astăzi, clasându-se în topul celor mai valoroase companii din România. Calitatea produselor, precum și performanțele atinse, au adus companiei Transavia titlul onorific de Furnizor al Casei Regale a României în anul 2006, precum și o serie de premii naționale și internaționale.

În prezent, Transavia are 2000 de angajați, 314 hale în 24 ferme de creștere a păsărilor și 4 ferme de producție vegetală, o fabrică de nutrețuri combinate, 3 abatoare performante de ultimă generație și o fabrică de procesare a cărnii. Fermele Transavia sunt localizate în 8 județe din România, în Alba, Cluj, Sibiu, Brașov, Timiș, Mureș, Harghita și Caraș Severin, unde anual se produc peste 70.000 de tone de carne de pui.

Produsele companiei se ridică la cele mai înalte standarde de calitate și sunt prezente în majoritatea lanțurilor de retail modern prin brandurile Fragedo și Papane.

15% la sută din producția anuală a companiei merge pe piața de export, în mai multe țări europene, precum Marea Britanie, Irlanda, Franţa, Olanda, Ungaria, Grecia, Slovacia, Bulgaria, Spania și Croația.

Povestea noastră

Cum operează Transavia

Transavia este o companie românească cu tradiție pe piața avicolă, cu un model de funcționare propriu, ce are la bază un sistem de business integrat vertical. De la cultivarea cerealelor la recoltarea acestora și adaptarea pentru hrana puilor, la ferme de creștere, abatoare, fabrica de procesare a cărnii și distribuție - pentru a oferi cel mai înalt standard de calitate și siguranță alimentară consumatorilor români și de pretutindeni.

Istoria noastră

Povestea Transavia a început cu 25 de ani în urmă, după viziunea antreprenorului Dr. Ing. Ioan Popa, care a fondat un model de business propriu, bazat pe valori și principii solide. Prin investiții continue, Transavia a devenit liderul pieței de carne de pui din România și un partener de încredere pe piața de export.

Dr.Ing.Ioan Popa a înființat Transavia
Dr.Ing.Ioan Popa a înființat Transavia, prin achiziția unui fost CAP de vaci și transformarea completă a acestuia în fermă pentru pui de carne.
primul abator
Cinci ani mai târziu, Transavia a pus în funcțiune primul abator propriu.
Dezvoltare sector creștere păsări
În următorii ani au continuat acțiunile de extindere a businessului și a fost dezvoltat sectorul de creștere a păsărilor, prin achiziționarea și modernizarea completă a fermelor de la Oiejdea, Sântimbru, Pâclișa și Galda de Jos (jud. Alba).
achiziție fabrica nutrețuri combinate
Transavia începe să își consolideze sistemul de producție integrat prin achiziția Fabricii de Nutrețuri Combinate.
unul dintre cele mai moderne abatoare din SE Europei
Transavia a pus în funcţiune unul dintre cele mai moderne abatoare din SE Europei, cu o capacitate totală de peste 50.000 tone de carne anual.
2005
Anul 2005 a însemnat investiţii de peste 7 milioane de euro concretizate în mărirea fermelor de creştere a puilor pentru carne, extinderea Fabricii de Nutreţuri Combinate şi dobândirea autorizaţiei de export pentru produsele Transavia.
2006
La 15 ani de la deschiderea, Transavia se bucură de o afacere stabilă și în plină dezvoltare, astfel că în 2006 compania inaugurează încă două ferme de creştere a păsărilor.
În același an, Transavia a fost prima companie, care a introdus pe piața din România ambalarea produselor în atmosferă controlată, asigurând astfel, cel mai înalt nivel de calitate și siguranță alimentară.
2007
Transavia demarează investiţia greenfield a uneia dintre cele mai moderne fabrici de procesare a cărnii, din Europa, cu o suprafaţă utilă de peste 10.000 de mp, extinzându-şi portofoliul cu produse semipreparate, care încep să aibă o cerere tot mai mare pe piața românească.
În același an, Transavia lansează brandul propriu Fragedo și campania integrată de comunicare ”Teatru”. Astfel, curând Fragedo devine cel mai cunoscut și apreciat brand de carne de pui de pe piața din România.
Un alt moment semnificativ în anul 2007 este preluarea unui jucător important de pe piață, Avicola Braşov, unul dintre producătorii cu tradiţie pe piaţa românească, cu vechime de peste 50 ani in domeniu, consolidându-și astfel poziția de lider în categorie.
2008
Un an mai târziu, Transavia acceptă o nouă provocare și inaugurează fabrica de procesare a cărnii, o investiţie totală de peste 17 milioane euro.
De asemenea, portofoliul Transavia se mărește cu trei branduri noi de preparate din carne de pui, Papane, Ella Bella și Frateus.
2009
2009 este un an dominat de recesiune economică globală, însă Transavia îşi urmează drumul şi sprijină neîntrerupt promovarea şi calitatea portofoliului său de branduri. Acest fapt ajută compania să crească în continuare, chiar şi în condiţii macroeconomice mai dificile.
2014
În 2014 Transavia preia activele Food 2000 din Caraş-Severin, urmând apoi un proces de modernizare a tuturor facilităților înainte de integrarea acestora în flux.
2015
Este un an al schimbărilor, fiind construită o nouă fermă de reproducție, la Cristian, jud.Sibiu, o nouă fermă pentru pui de carne, la Jebel, jud. Timiș cât și lansarea în noi activități de business, prin demararea proiectului unui teren de golf și a unui hotel.
2016
În 2016, Transavia inaugurează cel mai nou abator din cadrul companiei, la Bocșa, în județul Caraş Severin și construiește una dintre cele mai moderne stații de incubație, cu tehnologii automatizate de ultimă generație.
Tot in acest an, cu ocazia aniversării a 25 de ani de existență, Transavia, primește o nouă identitate vizuală ca urmare a unui proces de rebranding si se inaugurează noul sediu al companiei oferind condiții de muncă deosebite angajaților.

Familia Transavia

Transavia este prin excelență un business de familie, fondat în anul 1991 de Dr. Ing. Ioan Popa, alături de membrii familiei sale, care au inspirat prin responsabilitate și exigență pe toți cei pe care Transavia i-a avut alături în cei 25 de ani de activitate și până în prezent. Fiecare zi este o șansă de a face lucrurile și mai bine, de aceea Transavia nu a obosit să își impună noi standarde de calitate, pentru ca rezultatele muncii să fie la cel mai înalt nivel.

În cei 25 de ani, Dr. Ing. Ioan Popa alături de  familia sa au reunit în jurul businessului pe care l-au inițiat, o familie și mai numeroasă - familia Transavia, cu peste 2000 de membri în prezent.

În 25 de ani alături de Transavia s-a format o nouă generație, iar copiii lucrează astăzi alături de părinții lor, în Fermele noastre, inspirați fiind de lucrurile făcute exact așa cum trebuie.

Familia Transavia contribuie cu pasiune și cu răbdare la obținerea produselor din carne de pui 100% naturală, pe care românii le pun cu drag pe masă pentru familiile lor.

 

IOAN POPA – Director General
THEODORA POPA - Director General Adjunct
OVIDIU OPRIȚA – Director General Adjunct
ANGELA STANCIU – Director Economic

EUGENIA OPRIȘ – Director Divizie Comercială
TOADER POPA – Director Divizie Industrializare
VASILE POPA – Director Divizie Furaje Combinate

GHIGA CĂTĂLINA – Director Divizie Ferme Creștere Pasari
CRĂCIUN MIRCEA - Director Divizie Sanitar-Veterinară
DIANA URSALEȘ – Director Divizie Vegetală
GHEORGHE SUCIU – Director Fabrică de Procesare Carne
MARIAN SABĂU - Director Divizie Calitate și Siguranța Alimentului

CIPRIAN OPREA – Director Marketing și Vânzări
DANIEL OPRIȘ – Director Vânzari Externe
CRISTINA LUPȘAN - Director Calitate și Siguranța Alimentului
TEODORA FĂRCAȘ – Director Comunicare

LOREDANA BRÂNDUȘAN – Director P.L. Bocsa

BOGDAN NEGREA - Director General – Avicola Brașov

empty_image

Pasiunea pentru calitate

Siguranţa alimentară garantată a devenit nu doar misiunea personală a companiei Transavia, ci şi principalul aspect care personalizează produsele noastre pe piaţa industriei alimentare.

În cadrul companiei Transavia, siguranța alimentară presupune aplicarea tuturor normelor care sprijină și asigură realizarea de produse a căror valoare nutritivă și consum stau la baza unei alimentații sănătoase. Toate aceste aspecte se traduc prin încrederea clienților și consumatorilor în produsele noastre. Transavia  îşi desfăşoară activitatea în sistem integrat, în  conformitate cu normele europene în vigoare.

Pasiunea pentru calitate